Copiecake

profil.


Här ska du skriva rolig info om dig själv!

För att ändra bilden laddar du upp en egen och byter ut adressen i kodmallen, leta upp ett stycke som heter **PROFIL** glöm inte att göra det på resten av kodmallarna!


sök i bloggen.


senaste inläggen.

» Matteprepp!!
» Cupcakes!
» Händer idag
» regnväder=lookbookplåtning???
» Just chilling with my friend...
» Resultat:
» Snart hårfärgning!
» Hej igen!
» On my way
» Dags för övningskörning!
» Hemma äntligen!
» Träningen avklarad!!
» Attackerad av säljare
» Shopping dag
» What a day!
» Till stan
» Väckt på semestern
» Framme!
» Nu bär det av!
» Träningstips motivation DEL 3

kategorier.

» Cupcakes
» Inspiration
» Outfits/wanties
» Tipsar..
» Vardagen
» livsinspirerande

arkiv.

» Augusti 2013
» Juli 2013
» Juni 2013
» Maj 2013
» April 2013
» Mars 2013
» Februari 2013
» Januari 2013
» December 2012
» November 2012
» Oktober 2012
» September 2012
» Augusti 2012

länkar.


bloggdesign.

Denna design är gjord av: Kinga Dukaj - Oursketchbook.com (c) 2011

Nyårslöfte 2013


2012-12-30 15:29:01 |
Kommentarer [0] | tillbaka till toppen.


Nu är det snart ett nytt år, med nya utmaningar att ta itu med.
Innan när jag var yngre så brukade jag aldrig längta till nyår eftersom att det blev ett nytt år och jag ville inte att det skulle bli nytt år av nån konstig annledning? Haha. Knasig unge jag var när jag var liten.
 
Nu när det blir nytt år så har jag även valt att ha godislöfte där det ingår choklad, lösgodis av olika slag, chips och läsk. Sen får jag äta lite kakor max en gång i veckan. Hade ju inte blivit ett riktigt godislöfte om jag käkat på bageri varje dag...Eller hur?
Jag har även pratat med mamma om detta så vi har bestämt en summa som jag får för varje månad jag klarar av det. Om jag klarar det ett helt år får jag även en bonus för att jag klarade hela löftet och inte bröt det.
 
Så, tror ni att jag kommer klara mitt godislöfte eller kommer jag att faila?:)
Jag hoppas iaf att jag klarar det!
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

















Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se -