Copiecake

profil.


Här ska du skriva rolig info om dig själv!

För att ändra bilden laddar du upp en egen och byter ut adressen i kodmallen, leta upp ett stycke som heter **PROFIL** glöm inte att göra det på resten av kodmallarna!


sök i bloggen.


senaste inläggen.

» Matteprepp!!
» Cupcakes!
» Händer idag
» regnväder=lookbookplåtning???
» Just chilling with my friend...
» Resultat:
» Snart hårfärgning!
» Hej igen!
» On my way
» Dags för övningskörning!
» Hemma äntligen!
» Träningen avklarad!!
» Attackerad av säljare
» Shopping dag
» What a day!
» Till stan
» Väckt på semestern
» Framme!
» Nu bär det av!
» Träningstips motivation DEL 3

kategorier.

» Cupcakes
» Inspiration
» Outfits/wanties
» Tipsar..
» Vardagen
» livsinspirerande

arkiv.

» Augusti 2013
» Juli 2013
» Juni 2013
» Maj 2013
» April 2013
» Mars 2013
» Februari 2013
» Januari 2013
» December 2012
» November 2012
» Oktober 2012
» September 2012
» Augusti 2012

länkar.


bloggdesign.

Denna design är gjord av: Kinga Dukaj - Oursketchbook.com (c) 2011

Halvt sjuk...


2013-04-19 22:03:53 | Vardagen
Kommentarer [0] | tillbaka till toppen.


Har haft en infektion i halsen typ hela veckan som kommit och gått lite som den velat, inte kul..
Men jag hade tänkt att ta det lungt i helgen och se om den går över, får hoppas på det!
 
Idag har varit en allmänt deprimerande dag, jag orkar inte berätta men ja, jag känner mig typ ledsen över en del saker så ja, jag mår helt enkelt inte toppen. Nu idag så fick jag också reda på att pappa krockat bilen så han åkte in till akuten typ för att kolla nacken som han fått ont i efter krocken. Känner mig så hemsk som faktiskt blev lite glad över att han skulle in på akuten för då slipper vi honom hemma...Haha.. Men jag tycker faktiskt synd om honom och är ledsen för att han blev skadad, han har jämt sån otur...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

















Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se -