Copiecake

profil.


Här ska du skriva rolig info om dig själv!

För att ändra bilden laddar du upp en egen och byter ut adressen i kodmallen, leta upp ett stycke som heter **PROFIL** glöm inte att göra det på resten av kodmallarna!


sök i bloggen.


senaste inläggen.

» Matteprepp!!
» Cupcakes!
» Händer idag
» regnväder=lookbookplåtning???
» Just chilling with my friend...
» Resultat:
» Snart hårfärgning!
» Hej igen!
» On my way
» Dags för övningskörning!
» Hemma äntligen!
» Träningen avklarad!!
» Attackerad av säljare
» Shopping dag
» What a day!
» Till stan
» Väckt på semestern
» Framme!
» Nu bär det av!
» Träningstips motivation DEL 3

kategorier.

» Cupcakes
» Inspiration
» Outfits/wanties
» Tipsar..
» Vardagen
» livsinspirerande

arkiv.

» Augusti 2013
» Juli 2013
» Juni 2013
» Maj 2013
» April 2013
» Mars 2013
» Februari 2013
» Januari 2013
» December 2012
» November 2012
» Oktober 2012
» September 2012
» Augusti 2012

länkar.


bloggdesign.

Denna design är gjord av: Kinga Dukaj - Oursketchbook.com (c) 2011

Cupcake-färdigmix


2013-02-03 22:20:24 | Cupcakes
Kommentarer [0] | tillbaka till toppen.


Somsagt så testade jag ju en färdigmix på cupcakes idag, det enda som jag gjorde "mot" receptet var att jag lade i en bit plopp i varje muffin (Se bild längst ned) och att jag hällde i lite extra vatten i frostingen.
Smakmässigt var dessa helt underbara, typ heaven! Om man är ute efter nått gott så är detta verkligen nått jag tipsar om, det gick snabbt och smakade ändå skitgott.
Men, om man får vara lite petig så tyckte jag att frostingen var alldeles för hård för att det skulle bli bra när man spritsade, det var därför jag tillsatte mer vattten somsagt, Men det blev inte riktigt bra ändå...Frostingen var t.om så hård så att min sprits gick isönder när jag skulle dra upp den man pressar ut all frostingen med ( har en plastsprits)..Tyckte alltså inte att det blev lika snyggt som med en riktig frosting, det fanns inte heller så mycket frosting i satsen som jag hade velat ha... Fast den var sjukt god så det spelade inte nån större roll, för mig är smaken viktigast!:)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

















Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se -