Copiecake

profil.


Här ska du skriva rolig info om dig själv!

För att ändra bilden laddar du upp en egen och byter ut adressen i kodmallen, leta upp ett stycke som heter **PROFIL** glöm inte att göra det på resten av kodmallarna!


sök i bloggen.


senaste inläggen.

» Matteprepp!!
» Cupcakes!
» Händer idag
» regnväder=lookbookplåtning???
» Just chilling with my friend...
» Resultat:
» Snart hårfärgning!
» Hej igen!
» On my way
» Dags för övningskörning!
» Hemma äntligen!
» Träningen avklarad!!
» Attackerad av säljare
» Shopping dag
» What a day!
» Till stan
» Väckt på semestern
» Framme!
» Nu bär det av!
» Träningstips motivation DEL 3

kategorier.

» Cupcakes
» Inspiration
» Outfits/wanties
» Tipsar..
» Vardagen
» livsinspirerande

arkiv.

» Augusti 2013
» Juli 2013
» Juni 2013
» Maj 2013
» April 2013
» Mars 2013
» Februari 2013
» Januari 2013
» December 2012
» November 2012
» Oktober 2012
» September 2012
» Augusti 2012

länkar.


bloggdesign.

Denna design är gjord av: Kinga Dukaj - Oursketchbook.com (c) 2011

Överlycklig!


2013-01-09 22:03:18 |
Kommentarer [0] | tillbaka till toppen.


Tog en sväng förbi panduro hobby idag innan träningen för att leta efter material till mitt "cupcake-serveringsfat"
(berättar mer om det senare). Jag hittade tyvärr inte det jag letade efter, men när jag kollade runt hittade jag däremot Sockerpasta, cupcakespritsar, strössel, hushållsfärg i annorlunda färger,smaksättningar i ovanliga smaker, cupcakeformar till minicupcakes(har aldrig hittat det förut) och till vanliga med fina mönster.
Det fanns en massa mer cupcakesaker men jag orkar inte rabbla upp allt. Men fattar ni hur överlycklig jag är?, jag har letat som en dåre efter detta och nu hittar jag det, jag är världens gladaste tjej för tillfället asså.
 
Om ni undrar vad sockerpasta är så är det det man dekorerar cupcakes med ibland, man har en form som man trycker ut mönster med( t.ex en blomma) och sen får man dekorera som man vill.
 
Blommorna på denna bilden är gjorda av sockerpasta. Fullt ätbart och underbart vackert.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

















Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se -