Copiecake

profil.


Här ska du skriva rolig info om dig själv!

För att ändra bilden laddar du upp en egen och byter ut adressen i kodmallen, leta upp ett stycke som heter **PROFIL** glöm inte att göra det på resten av kodmallarna!


sök i bloggen.


senaste inläggen.

» Matteprepp!!
» Cupcakes!
» Händer idag
» regnväder=lookbookplåtning???
» Just chilling with my friend...
» Resultat:
» Snart hårfärgning!
» Hej igen!
» On my way
» Dags för övningskörning!
» Hemma äntligen!
» Träningen avklarad!!
» Attackerad av säljare
» Shopping dag
» What a day!
» Till stan
» Väckt på semestern
» Framme!
» Nu bär det av!
» Träningstips motivation DEL 3

kategorier.

» Cupcakes
» Inspiration
» Outfits/wanties
» Tipsar..
» Vardagen
» livsinspirerande

arkiv.

» Augusti 2013
» Juli 2013
» Juni 2013
» Maj 2013
» April 2013
» Mars 2013
» Februari 2013
» Januari 2013
» December 2012
» November 2012
» Oktober 2012
» September 2012
» Augusti 2012

länkar.


bloggdesign.

Denna design är gjord av: Kinga Dukaj - Oursketchbook.com (c) 2011

Händer idag


2013-08-05 11:51:13 | Vardagen
Kommentarer [0] | tillbaka till toppen.


Har varit på gymmet imorse, senare så ska jag nog övningsköra lite mer, det går framåt ska jag säga! Hoppas på att ta körkortet nästa sommar:)
Imorgon så sticker min mamma och bror till fjällen så jag ska bli ensam med pappa i huset, jag gillar när det är få hemma av nån konstig anledning?? Det är så lugnt typ, hah. Hade även tänkt att överraska mamma och städa hela huset (som om det kommer hända Linda, dream on) och göra henne glad, men jag får se om jag orkar eller har tid till det, kanske hittar på något annat istället!:)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

















Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se -