Copiecake

profil.


Här ska du skriva rolig info om dig själv!

För att ändra bilden laddar du upp en egen och byter ut adressen i kodmallen, leta upp ett stycke som heter **PROFIL** glöm inte att göra det på resten av kodmallarna!


sök i bloggen.


senaste inläggen.

» Matteprepp!!
» Cupcakes!
» Händer idag
» regnväder=lookbookplåtning???
» Just chilling with my friend...
» Resultat:
» Snart hårfärgning!
» Hej igen!
» On my way
» Dags för övningskörning!
» Hemma äntligen!
» Träningen avklarad!!
» Attackerad av säljare
» Shopping dag
» What a day!
» Till stan
» Väckt på semestern
» Framme!
» Nu bär det av!
» Träningstips motivation DEL 3

kategorier.

» Cupcakes
» Inspiration
» Outfits/wanties
» Tipsar..
» Vardagen
» livsinspirerande

arkiv.

» Augusti 2013
» Juli 2013
» Juni 2013
» Maj 2013
» April 2013
» Mars 2013
» Februari 2013
» Januari 2013
» December 2012
» November 2012
» Oktober 2012
» September 2012
» Augusti 2012

länkar.


bloggdesign.

Denna design är gjord av: Kinga Dukaj - Oursketchbook.com (c) 2011

regnväder=lookbookplåtning???


2013-07-30 11:26:09 | Vardagen
Kommentarer [0] | tillbaka till toppen.


Vart försvann den fina sommaren egentligen?? För bara några dagar sedan var det soligt och superfint väder och nu öser regnet ner..Fuuu!!!
Men det behövdes ett ordentligt regnväder, marken har ju varit sten nästan så torr den var...
 
Med tanke på att det var regnväder så tog jag och fotograferade lite. Jag började lite på en lookbook, vilket är massa olika outfits i en liten bok eller var man nu vill ha sina outfits. Jag som tar tusen år på mig för att bestämma vad jag ska ha på mig, och sen alltid väljer typ samma sak hela veckan (tråkmåns!!!) behöver nog verkligen en sånhär lookbook för lite inspiration på morgonen. Jag har alltid varit så tråkig när det gäller kläder och tar ofta samma så jag har massa superfina kläder som är nästan oanvända! Men nu ska det bli ändring på det, haha! Vi får se hur det blir med lookbooken, jag har liksom inte ens hittat en bok, men har man lite foton så är ju det en bra början!:)
 
Förresten, medans jag fotade så kom jag på att jag kunde visa min nya hårfärg ordentligt så ni ser, den är ju inte helt ny men den ser lite mer "naturligare" ut nu än innan!, Vad tycks?:)
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

















Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se -