Copiecake

profil.


Här ska du skriva rolig info om dig själv!

För att ändra bilden laddar du upp en egen och byter ut adressen i kodmallen, leta upp ett stycke som heter **PROFIL** glöm inte att göra det på resten av kodmallarna!


sök i bloggen.


senaste inläggen.

» Matteprepp!!
» Cupcakes!
» Händer idag
» regnväder=lookbookplåtning???
» Just chilling with my friend...
» Resultat:
» Snart hårfärgning!
» Hej igen!
» On my way
» Dags för övningskörning!
» Hemma äntligen!
» Träningen avklarad!!
» Attackerad av säljare
» Shopping dag
» What a day!
» Till stan
» Väckt på semestern
» Framme!
» Nu bär det av!
» Träningstips motivation DEL 3

kategorier.

» Cupcakes
» Inspiration
» Outfits/wanties
» Tipsar..
» Vardagen
» livsinspirerande

arkiv.

» Augusti 2013
» Juli 2013
» Juni 2013
» Maj 2013
» April 2013
» Mars 2013
» Februari 2013
» Januari 2013
» December 2012
» November 2012
» Oktober 2012
» September 2012
» Augusti 2012

länkar.


bloggdesign.

Denna design är gjord av: Kinga Dukaj - Oursketchbook.com (c) 2011

Hej igen!


2013-07-23 21:33:38 | Vardagen
Kommentarer [0] | tillbaka till toppen.


Såå, har kommit hem ifrån campingen med Love (det var dock för typ tre dagar sedan men ändå) och jag har haft superkul, ett minne för livet! <3
Idag har jag fixat min mobil som började krångla när jag kom hem, det är därför också som jag varit lite seg med uppdateringarna osv för att jag brukar uppdatera från min mobil...Har även bestämt en ny frisör som ska göra färgning nr 2, och jag hoppas veeeeerkligen att jag inte blir orange denna gången utan att det blir en fin färg. Får nog satsa på en mörkblond färg, men det är ju bättre det än att gå runt med en morot på huvudet lixom.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

















Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se -