Copiecake

profil.


Här ska du skriva rolig info om dig själv!

För att ändra bilden laddar du upp en egen och byter ut adressen i kodmallen, leta upp ett stycke som heter **PROFIL** glöm inte att göra det på resten av kodmallarna!


sök i bloggen.


senaste inläggen.

» Matteprepp!!
» Cupcakes!
» Händer idag
» regnväder=lookbookplåtning???
» Just chilling with my friend...
» Resultat:
» Snart hårfärgning!
» Hej igen!
» On my way
» Dags för övningskörning!
» Hemma äntligen!
» Träningen avklarad!!
» Attackerad av säljare
» Shopping dag
» What a day!
» Till stan
» Väckt på semestern
» Framme!
» Nu bär det av!
» Träningstips motivation DEL 3

kategorier.

» Cupcakes
» Inspiration
» Outfits/wanties
» Tipsar..
» Vardagen
» livsinspirerande

arkiv.

» Augusti 2013
» Juli 2013
» Juni 2013
» Maj 2013
» April 2013
» Mars 2013
» Februari 2013
» Januari 2013
» December 2012
» November 2012
» Oktober 2012
» September 2012
» Augusti 2012

länkar.


bloggdesign.

Denna design är gjord av: Kinga Dukaj - Oursketchbook.com (c) 2011

Attackerad av säljare


2013-07-08 05:59:34 | Vardagen
Kommentarer [0] | tillbaka till toppen.


Det blev shopping i stan som sagt. Vi tog metron in denna gången och inte bussen tack och lov. När vi kom fram och hade gått in en bit bland stånden så blev vi fullkomligt attackerade, eller snarare jag blev attackerad av alla säljare med mitt blonda hår. Dem frågade mig om jag var singel, om jag ville ha en kram eller puss, var jag kom ifrån och vad jag hette och allt möjligt. Dem andra lät de va medans jag fick nästan springa för att komma undan säljarna. Men jag köpte ändå mycket; en LV- väska, LV-plånbok, adidasjacka, converse och en borste. Jackan kostade typ 130 kr ,väskan 200 kr, plånboken 40 kr och skorna 130 kr så vi kom billigt undan. Dock var det ju nog fejk, men vad spelar det för roll lixom??
Jag fick iaf köpt mycket och det är jag glad över!;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

















Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se -