Copiecake

profil.


Här ska du skriva rolig info om dig själv!

För att ändra bilden laddar du upp en egen och byter ut adressen i kodmallen, leta upp ett stycke som heter **PROFIL** glöm inte att göra det på resten av kodmallarna!


sök i bloggen.


senaste inläggen.

» Matteprepp!!
» Cupcakes!
» Händer idag
» regnväder=lookbookplåtning???
» Just chilling with my friend...
» Resultat:
» Snart hårfärgning!
» Hej igen!
» On my way
» Dags för övningskörning!
» Hemma äntligen!
» Träningen avklarad!!
» Attackerad av säljare
» Shopping dag
» What a day!
» Till stan
» Väckt på semestern
» Framme!
» Nu bär det av!
» Träningstips motivation DEL 3

kategorier.

» Cupcakes
» Inspiration
» Outfits/wanties
» Tipsar..
» Vardagen
» livsinspirerande

arkiv.

» Augusti 2013
» Juli 2013
» Juni 2013
» Maj 2013
» April 2013
» Mars 2013
» Februari 2013
» Januari 2013
» December 2012
» November 2012
» Oktober 2012
» September 2012
» Augusti 2012

länkar.


bloggdesign.

Denna design är gjord av: Kinga Dukaj - Oursketchbook.com (c) 2011

Snart hårfärgning!


2013-07-25 13:56:31 | Vardagen
Kommentarer [0] | tillbaka till toppen.


Om en halvtimma så smäller det! Fick tid direkt idag hos frisören för att fixa till min hårfärg. Antagligen blir det en mörkblond färg tyvärr, om jag inte vill köra på "guld-blond" (orangeblond i mina ögon) vilket jag inte vill, jag vill inte ha nått med orange att göra helt enkelt, vill ha bort alla sådana nyanser.
Och ja, jag är nervös faktiskt...Jag brukar ju gå dit med mamma och ha henne där som stöd och lite hjälp att förklara osv, men nu är det bara jag och frisören vilket kommer kännas lite läskigt. Jag kommer ju ta tid så jag vet att jag kommer känna mig jobbig och i vägen, vilket är lite konstigt eftersom att jag är kunden och deras jobb är ju att göra mig nöjd, men ändå. Jag hoppas att hon tar det lugnt och hjälper mig istället för att stressa mig, hatar när frisörer är stressade och man bara känner sig allmänt jobbig, haha.
 Men det ska nog gå bra, uppdaterar igen när jag är hemma!:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

















Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se -