Copiecake

profil.


Här ska du skriva rolig info om dig själv!

För att ändra bilden laddar du upp en egen och byter ut adressen i kodmallen, leta upp ett stycke som heter **PROFIL** glöm inte att göra det på resten av kodmallarna!


sök i bloggen.


senaste inläggen.

» Matteprepp!!
» Cupcakes!
» Händer idag
» regnväder=lookbookplåtning???
» Just chilling with my friend...
» Resultat:
» Snart hårfärgning!
» Hej igen!
» On my way
» Dags för övningskörning!
» Hemma äntligen!
» Träningen avklarad!!
» Attackerad av säljare
» Shopping dag
» What a day!
» Till stan
» Väckt på semestern
» Framme!
» Nu bär det av!
» Träningstips motivation DEL 3

kategorier.

» Cupcakes
» Inspiration
» Outfits/wanties
» Tipsar..
» Vardagen
» livsinspirerande

arkiv.

» Augusti 2013
» Juli 2013
» Juni 2013
» Maj 2013
» April 2013
» Mars 2013
» Februari 2013
» Januari 2013
» December 2012
» November 2012
» Oktober 2012
» September 2012
» Augusti 2012

länkar.


bloggdesign.

Denna design är gjord av: Kinga Dukaj - Oursketchbook.com (c) 2011

Mina mål med höst-terminen 2012.


2012-08-21 11:52:01 |
Kommentarer [0] | tillbaka till toppen.


Kände att jag var tvungen att sätta upp lite mål som jag ska uppnå denna terminen. När terminen är slut och jullovet börjar så ska jag sätta mig ner och utvärdera vilka punkter jag lyckats med / inte lyckats med och vad jag hade kunnat göra bättre m.m.
 
*Få några läsare på bloggen.
*Våga ta för mig mer, jag ska inte stå i ett hörn när gymnasiet börjar utan jag ska prata och ta kontakt med alla så mycket som jag kan.
*Sluta bry mig om vad andra tycker och tänker om mig, alla kan inte gilla en, så är det bara. 
*Sluta sitta vid datan lika mycket.
*Satsa mer på skolan och betygen.
*Vara mig själv och acceptera mig för den jag är.
*Vara en mer hälsosammare jag genom att äta godis max en gång i veckan, öka intaget på fibrer,frukt och grönt och minska på alla onyttigheter.
*Skaffa ett jobb nån dag i veckan där jag kan tjäna pengar.
*Bemöta min omgivning med mer öppenhet och vänlighet. 
*Ha ordnining i rummet så mamma blir glad.
*Hjälpa till hemma mer genom att städa, diska laga mat nån gång.
 
Ja,detta är mina mål. Det blev 11 punkter.
11 punkter är ganska lagom tycker jag, det får ju inte bli för mycket så att man sätter för hög press på sig själv eller för lite så att man känner att man inte har nån utmaning.
Har redan jobbat lite på vissa av dem sen innan,hehe.<3
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

















Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se -