Copiecake

profil.


Här ska du skriva rolig info om dig själv!

För att ändra bilden laddar du upp en egen och byter ut adressen i kodmallen, leta upp ett stycke som heter **PROFIL** glöm inte att göra det på resten av kodmallarna!


sök i bloggen.


senaste inläggen.

» Matteprepp!!
» Cupcakes!
» Händer idag
» regnväder=lookbookplåtning???
» Just chilling with my friend...
» Resultat:
» Snart hårfärgning!
» Hej igen!
» On my way
» Dags för övningskörning!
» Hemma äntligen!
» Träningen avklarad!!
» Attackerad av säljare
» Shopping dag
» What a day!
» Till stan
» Väckt på semestern
» Framme!
» Nu bär det av!
» Träningstips motivation DEL 3

kategorier.

» Cupcakes
» Inspiration
» Outfits/wanties
» Tipsar..
» Vardagen
» livsinspirerande

arkiv.

» Augusti 2013
» Juli 2013
» Juni 2013
» Maj 2013
» April 2013
» Mars 2013
» Februari 2013
» Januari 2013
» December 2012
» November 2012
» Oktober 2012
» September 2012
» Augusti 2012

länkar.


bloggdesign.

Denna design är gjord av: Kinga Dukaj - Oursketchbook.com (c) 2011

Skolstart imorgon.


2012-08-21 14:45:07 | Vardagen
Kommentarer [0] | tillbaka till toppen.


Skolan börjar imorgon, av någon anledning längtar jag lite. Det ska faktiskt bli ganska roligt att få nya klasskamrater osv och att få vara igång igen.
Men det är alltid nervöst när man ska börja en ny skola med nya vänner; Tänk om dem inte gillar mig?, Tänk om jag inte får några nya vänner?, Tänk om jag inte klarar av skolan så som jag hade hoppats på?, Tänk om jag inte trivs?
Det finns alltid många frågor man kan ställa sig när man ska börja på en ny skola, det värsta man kan göra är då att sitta och älta dem i huvudet. Ta istället det lugnt och låt se hur det blir när du väl börjar, du kan ju inte veta hur det ska bli i förväg så varför sitta och oroa sig då i onödan?:)
Det är helt okej att vara lite nervös, men du kan ju trösta dig med att alla andra också antagligen är minst lika nervösa som du är! Du är inte ensam.
 
Jag är själv lite nervös, har inte varit nervös på hela sommarlovet men nu när jag börjar imorgon så har jag börjat bli lite nervös. 
Imorgon är jag nog ännu mer nervös, men jag är iaf glad att jag inte var nervös hela sommarlovet, då kan man ju inte ha kul om man ska sitta och oroa sig helatiden?,haha.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

















Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se -