Copiecake

profil.


Här ska du skriva rolig info om dig själv!

För att ändra bilden laddar du upp en egen och byter ut adressen i kodmallen, leta upp ett stycke som heter **PROFIL** glöm inte att göra det på resten av kodmallarna!


sök i bloggen.


senaste inläggen.

» Matteprepp!!
» Cupcakes!
» Händer idag
» regnväder=lookbookplåtning???
» Just chilling with my friend...
» Resultat:
» Snart hårfärgning!
» Hej igen!
» On my way
» Dags för övningskörning!
» Hemma äntligen!
» Träningen avklarad!!
» Attackerad av säljare
» Shopping dag
» What a day!
» Till stan
» Väckt på semestern
» Framme!
» Nu bär det av!
» Träningstips motivation DEL 3

kategorier.

» Cupcakes
» Inspiration
» Outfits/wanties
» Tipsar..
» Vardagen
» livsinspirerande

arkiv.

» Augusti 2013
» Juli 2013
» Juni 2013
» Maj 2013
» April 2013
» Mars 2013
» Februari 2013
» Januari 2013
» December 2012
» November 2012
» Oktober 2012
» September 2012
» Augusti 2012

länkar.


bloggdesign.

Denna design är gjord av: Kinga Dukaj - Oursketchbook.com (c) 2011

Bakade Cupcakes!:)


2012-10-14 13:29:14 | Cupcakes
Kommentarer [0] | tillbaka till toppen.


Bakade Cupcakes igår.
Muffinsens smak var choklad, sen hade jag en vanilj-fyllning i och till sist hade jag en hallon-frosting.
Det jag blev nöjd med var nog frostingens smak, för den var den godaste frostingen jag nånsin smakat faktiskt. Dock blev jag väldigt besviken över att frostingen inte blev så fast, hade tänkt att forma den till en ros men eftersom den var så lös så gick inte det. Fick istället rädda läget och dekorera den lite fint med hallon och strössel, fast det blev inte så fint ändå...
Sen blev jag faktiskt inte heller så nöjd med smaken av vanilj-fyllningen, den smakade alldeles för mycket grädde och för lite vanilj. Men chokladmuffinsen blev jag nog nöjd med så ja, allt var ju inte dåligt:)
 
Sammanfattat så blev jag inte så jätte-nöjd med mina cupcakes, men jag hade ändån tänkt visa lite bilder på hur resultatet blev:
 
 
Sen tänkte jag också visa hur man fyller en cupcake, mest för skojs skull:
 
1. Skär så du får ett lock och en grop i muffinsen. Skär av en bit av locket så fyllningen får plats.
2.fyll muffinsen.
3.Sätt på locket.
 
Nu kommer jag nog inte att göra cupcakes på ett tag, det är så mycket att äta upp sen när man gjort dem,haha. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

















Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se -