Copiecake

profil.


Här ska du skriva rolig info om dig själv!

För att ändra bilden laddar du upp en egen och byter ut adressen i kodmallen, leta upp ett stycke som heter **PROFIL** glöm inte att göra det på resten av kodmallarna!


sök i bloggen.


senaste inläggen.

» Matteprepp!!
» Cupcakes!
» Händer idag
» regnväder=lookbookplåtning???
» Just chilling with my friend...
» Resultat:
» Snart hårfärgning!
» Hej igen!
» On my way
» Dags för övningskörning!
» Hemma äntligen!
» Träningen avklarad!!
» Attackerad av säljare
» Shopping dag
» What a day!
» Till stan
» Väckt på semestern
» Framme!
» Nu bär det av!
» Träningstips motivation DEL 3

kategorier.

» Cupcakes
» Inspiration
» Outfits/wanties
» Tipsar..
» Vardagen
» livsinspirerande

arkiv.

» Augusti 2013
» Juli 2013
» Juni 2013
» Maj 2013
» April 2013
» Mars 2013
» Februari 2013
» Januari 2013
» December 2012
» November 2012
» Oktober 2012
» September 2012
» Augusti 2012

länkar.


bloggdesign.

Denna design är gjord av: Kinga Dukaj - Oursketchbook.com (c) 2011

Dålig uppdatering t.om Torsdag!


2013-02-12 21:58:20 | Vardagen
Kommentarer [0] | tillbaka till toppen.


Har blivit lite dåligt med uppdatering nu då jag har så mycket att göra innan jag far iväg till Lycksele, har ju en hel dag som jag ska jobba in plus massa prov och uppsatser till veckan efter lovet....Men jag lovar att det blir bättre om några dagar, bara två dagar kvar att slita och sen är det lycksele nästa somsagt!:)
 
Har också lovat Love att jag ska lägga upp mina favorit cupcakebloggar här, och det ska jag göra så fort jag får tid att "planera" ett inlägg, jag lovar att det kommer snart, håll bara utskik! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

















Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se -