Copiecake

profil.


Här ska du skriva rolig info om dig själv!

För att ändra bilden laddar du upp en egen och byter ut adressen i kodmallen, leta upp ett stycke som heter **PROFIL** glöm inte att göra det på resten av kodmallarna!


sök i bloggen.


senaste inläggen.

» Matteprepp!!
» Cupcakes!
» Händer idag
» regnväder=lookbookplåtning???
» Just chilling with my friend...
» Resultat:
» Snart hårfärgning!
» Hej igen!
» On my way
» Dags för övningskörning!
» Hemma äntligen!
» Träningen avklarad!!
» Attackerad av säljare
» Shopping dag
» What a day!
» Till stan
» Väckt på semestern
» Framme!
» Nu bär det av!
» Träningstips motivation DEL 3

kategorier.

» Cupcakes
» Inspiration
» Outfits/wanties
» Tipsar..
» Vardagen
» livsinspirerande

arkiv.

» Augusti 2013
» Juli 2013
» Juni 2013
» Maj 2013
» April 2013
» Mars 2013
» Februari 2013
» Januari 2013
» December 2012
» November 2012
» Oktober 2012
» September 2012
» Augusti 2012

länkar.


bloggdesign.

Denna design är gjord av: Kinga Dukaj - Oursketchbook.com (c) 2011

Och det blev....


2013-02-06 21:46:46 | Vardagen
Kommentarer [0] | tillbaka till toppen.


....Teknikvetenskap och spanska steg 4 som jag valde inför kommande läsår efter mycket om och men.
Känns sjukt skönt att det är över och jag slipper gå runt med beslutsångest,haha.
 
Det blev dock lite panik när jag kom till skolan idag och jag inte hade med mig lappen på mitt val som jag senast skulle lämna in idag. Om man inte hade med sig den i tid så blev man sist i kön på sina val, vilket jag inte ville bli. Fick typ värsta paniken och ringde pappa som fick skynda sig och skriva på lappen och köra den till mig. Lite småpinsamt eftersom att han ringde mig på lektionstid när han hade anlänt till skolan och det var genomgång så alla typ glodde på mig när jag svarade och fick springa ut...Men det fixade sig ju tillslut, det var det allra viktigaste!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

















Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se -