Copiecake

profil.


Här ska du skriva rolig info om dig själv!

För att ändra bilden laddar du upp en egen och byter ut adressen i kodmallen, leta upp ett stycke som heter **PROFIL** glöm inte att göra det på resten av kodmallarna!


sök i bloggen.


senaste inläggen.

» Matteprepp!!
» Cupcakes!
» Händer idag
» regnväder=lookbookplåtning???
» Just chilling with my friend...
» Resultat:
» Snart hårfärgning!
» Hej igen!
» On my way
» Dags för övningskörning!
» Hemma äntligen!
» Träningen avklarad!!
» Attackerad av säljare
» Shopping dag
» What a day!
» Till stan
» Väckt på semestern
» Framme!
» Nu bär det av!
» Träningstips motivation DEL 3

kategorier.

» Cupcakes
» Inspiration
» Outfits/wanties
» Tipsar..
» Vardagen
» livsinspirerande

arkiv.

» Augusti 2013
» Juli 2013
» Juni 2013
» Maj 2013
» April 2013
» Mars 2013
» Februari 2013
» Januari 2013
» December 2012
» November 2012
» Oktober 2012
» September 2012
» Augusti 2012

länkar.


bloggdesign.

Denna design är gjord av: Kinga Dukaj - Oursketchbook.com (c) 2011

Dör av läxorna


2013-01-23 21:58:33 | Vardagen
Kommentarer [0] | tillbaka till toppen.


Sitter just nu med läxorna...Och jag är så trött så jag håller på att dö men jag mååste verkligen göra klart dem, annars får jag bara jobba ännu mer över helgen och det har jag inte lust med.
Har dessutom försökt att sluta med att skjuta upp läxorna till sista dagen, vilket går bra i allt förutom
spanskan (hehe)...Men spanska är ändå inte min prio nr 1 så det är lungt:)
 
Har bestämt min snowboard nu också, fick två att välja mellan och valet var ganska självklart! Somsagt så ska det bli min egna som jag kan använda när jag är i Lycksele. Längtar så tills jag kan börja använda den!:)
Ni kanske tycker att det är lite onödigt att köpa en helt egen när jag bara använder den några få gånger om året, men eftersom att jag slutat växa så kan jag inte "växa ifrån den" så jag kan i princip ha den hur länge som helst. Dessutom så kostar det ju varje gång vi ska hyra, så i längden tjänar man på att köpa en helt egen och att hyra blir ofta väldigt komplicerat då det ofta händer att man får fel storlek eller att nått inte passar. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

















Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se -