Copiecake

profil.


Här ska du skriva rolig info om dig själv!

För att ändra bilden laddar du upp en egen och byter ut adressen i kodmallen, leta upp ett stycke som heter **PROFIL** glöm inte att göra det på resten av kodmallarna!


sök i bloggen.


senaste inläggen.

» Matteprepp!!
» Cupcakes!
» Händer idag
» regnväder=lookbookplåtning???
» Just chilling with my friend...
» Resultat:
» Snart hårfärgning!
» Hej igen!
» On my way
» Dags för övningskörning!
» Hemma äntligen!
» Träningen avklarad!!
» Attackerad av säljare
» Shopping dag
» What a day!
» Till stan
» Väckt på semestern
» Framme!
» Nu bär det av!
» Träningstips motivation DEL 3

kategorier.

» Cupcakes
» Inspiration
» Outfits/wanties
» Tipsar..
» Vardagen
» livsinspirerande

arkiv.

» Augusti 2013
» Juli 2013
» Juni 2013
» Maj 2013
» April 2013
» Mars 2013
» Februari 2013
» Januari 2013
» December 2012
» November 2012
» Oktober 2012
» September 2012
» Augusti 2012

länkar.


bloggdesign.

Denna design är gjord av: Kinga Dukaj - Oursketchbook.com (c) 2011

Extrem träning!


2013-01-14 19:56:10 | Vardagen
Kommentarer [0] | tillbaka till toppen.


Idag har det varit min stora träningsdag.
 
Det började med att jag hoppade runt till hög musik hemma, sen gick jag på stan lite med en klasskompis (Ja, det är faktiskt jobbigt att gå ibland,haha). Efter det hade jag idrott då vi körde badminton. Jag hade slått vad om en klubba att jag skulle vinna mot Petter på badminton men jag förlorade...Tyvärr,hah...Det slutade typ med att jag fick 12 och han 21....Snacka om att jag blev ägd?? Nu är jag också tvungen att ge honom en klubba..Vilken förlust!
 
Sen avslutade jag med gym, körde stenhårt...Fanns dock en liten rolig detalj jag tänkte på när jag gymmade: Jag var ensam med typ 10 st biffiga killar på gymmet, fanns ingen annan tjej där...Haha. Kändes lite akward ett tag men jag vande mig och körde på:)
 
TRÄNINGSVÄRK I MORGON,HÄR KOMMER JAG!!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

















Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se -