Copiecake

profil.


Här ska du skriva rolig info om dig själv!

För att ändra bilden laddar du upp en egen och byter ut adressen i kodmallen, leta upp ett stycke som heter **PROFIL** glöm inte att göra det på resten av kodmallarna!


sök i bloggen.


senaste inläggen.

» Matteprepp!!
» Cupcakes!
» Händer idag
» regnväder=lookbookplåtning???
» Just chilling with my friend...
» Resultat:
» Snart hårfärgning!
» Hej igen!
» On my way
» Dags för övningskörning!
» Hemma äntligen!
» Träningen avklarad!!
» Attackerad av säljare
» Shopping dag
» What a day!
» Till stan
» Väckt på semestern
» Framme!
» Nu bär det av!
» Träningstips motivation DEL 3

kategorier.

» Cupcakes
» Inspiration
» Outfits/wanties
» Tipsar..
» Vardagen
» livsinspirerande

arkiv.

» Augusti 2013
» Juli 2013
» Juni 2013
» Maj 2013
» April 2013
» Mars 2013
» Februari 2013
» Januari 2013
» December 2012
» November 2012
» Oktober 2012
» September 2012
» Augusti 2012

länkar.


bloggdesign.

Denna design är gjord av: Kinga Dukaj - Oursketchbook.com (c) 2011

Igår=min tur i oturen-dag?


2013-01-11 07:56:08 |
Kommentarer [0] | tillbaka till toppen.


Lektionen på morgonen var ju inställd. Men det var inte det enda dåliga men ändå bra som hände:
 
På morgonen så gick jag på toaletten innan jag skulle gå till "lektionen" och då hörde jag ett studsande ljud som påminde om metall. Men sen slutade det studsa och jag brydde mig inte mer. Men senare på dagen så upptäckte jag att kulan till min navelpiercing åkt av, och då fattade jag att det måste varit den som studsat på golvet när jag gick på toa. Så när vi hade matte, så smög jag in på toaletten och letade, och tur som jag hade så hittade jag kulan! 
MEN...Historien slutar inte där, när jag sen skulle sätta på kulan igen så TAPPAR jag den såklart, och oturligt nog så studsar den på golvet och rakt i toaletten!
Jävlar tänkte jag...Den som kostat en del...Jag kollade ned i toaletten och såg kulan ligga där och ja, ni kan nog gissa vad jag gjorde; plockade upp kulan från toaletten....ÄCKLIGT SOM FAN!!! Men jag hade inget val....
Det var ju ändå tur i oturen, jag tappade kulan men hittade den igen:)
 
Den andra tur i oturen som hände igår var att när vi hade slutat kemin så var jag lite för glad över att få sluta, så jag rusade iväg utan man idrottsväska.
När jag satt på bussen som kom jag på det: Helvette, min väska är ju kvar i kemisalen och jag ska ha träning ikväll!.
Som tur var så hade jag extrakläder hemma och när jag mejlade min lärare och frågade om hon sett väskan så sa hon att hon lämnat in den och jag kunde hämta den senare om jag ville. Riktigt tur eftersom där i min dyra adidasväska låg ju också mina skor som kostat en halv förmögenhet med inlägg, min träningsjacka som kostat mycket och alla andra träningssaker som inte v.ar helt gratis. Snacka om tur i oturen!
 
Så, igår var nog min tur i oturen-dag:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

















Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se -