Copiecake

profil.


Här ska du skriva rolig info om dig själv!

För att ändra bilden laddar du upp en egen och byter ut adressen i kodmallen, leta upp ett stycke som heter **PROFIL** glöm inte att göra det på resten av kodmallarna!


sök i bloggen.


senaste inläggen.

» Matteprepp!!
» Cupcakes!
» Händer idag
» regnväder=lookbookplåtning???
» Just chilling with my friend...
» Resultat:
» Snart hårfärgning!
» Hej igen!
» On my way
» Dags för övningskörning!
» Hemma äntligen!
» Träningen avklarad!!
» Attackerad av säljare
» Shopping dag
» What a day!
» Till stan
» Väckt på semestern
» Framme!
» Nu bär det av!
» Träningstips motivation DEL 3

kategorier.

» Cupcakes
» Inspiration
» Outfits/wanties
» Tipsar..
» Vardagen
» livsinspirerande

arkiv.

» Augusti 2013
» Juli 2013
» Juni 2013
» Maj 2013
» April 2013
» Mars 2013
» Februari 2013
» Januari 2013
» December 2012
» November 2012
» Oktober 2012
» September 2012
» Augusti 2012

länkar.


bloggdesign.

Denna design är gjord av: Kinga Dukaj - Oursketchbook.com (c) 2011

Sista dagen på lovet


2013-01-07 16:27:19 |
Kommentarer [0] | tillbaka till toppen.


Idag är det sista dagen på lovet innan skolan börjar. Jag känner mig faktiskt ganska utvilad så jag tror att jag orkar med en termin till, även fast jag helst av allt hade velat ha ett riktigt långt och härligt lov. Ett jullov till nu hade faktiskt inte skadat?
Jag har typ struntat i att plugga under lovet, vi har inte haft riktiga läxor direkt, men typ lite mer "valfri" läxa som kan vara bra att göra om man vill hänga med lättare och ha mindre att plugga på när man kommer tillbaka. Men jag kände att jag behövde ha ett chill lov, så får jag väl ta och skärpa mig ordentligt när skolan börjar igen. Jag hoppas bara att jag får mer tid till att vara med vänner och göra saker som jag gillar, så att inte skolan tar upp all ledig tid jag har när jag inte tränar eller är i skolan.
 
Det konstiga är att jag har en dålig känsla i magen över att skolan ska börja igen, jag vet ju hur stressad jag var på slutet, det var helt sjukt...Kanske så är det så att jag inte orkar med att stressa så mycket en gång till? Och nu är det egentligen ännu mer stress eftersom det är många slutprov som ska skrivas, förra terminen var ju rena uppvärmningen jämförelse med vad som väntar härnäst.
 
Men jag ska inte ge upp, jag ska kämpa och tagga sportlovet då jag ska åka upp till Lycksele med världens bästa mamma!<3 Kan ju också alltid tänka på att det snart (eller inte) är sommarlov, mindre än 6 månader kvar ju!:P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

















Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se -