Copiecake

profil.


Här ska du skriva rolig info om dig själv!

För att ändra bilden laddar du upp en egen och byter ut adressen i kodmallen, leta upp ett stycke som heter **PROFIL** glöm inte att göra det på resten av kodmallarna!


sök i bloggen.


senaste inläggen.

» Matteprepp!!
» Cupcakes!
» Händer idag
» regnväder=lookbookplåtning???
» Just chilling with my friend...
» Resultat:
» Snart hårfärgning!
» Hej igen!
» On my way
» Dags för övningskörning!
» Hemma äntligen!
» Träningen avklarad!!
» Attackerad av säljare
» Shopping dag
» What a day!
» Till stan
» Väckt på semestern
» Framme!
» Nu bär det av!
» Träningstips motivation DEL 3

kategorier.

» Cupcakes
» Inspiration
» Outfits/wanties
» Tipsar..
» Vardagen
» livsinspirerande

arkiv.

» Augusti 2013
» Juli 2013
» Juni 2013
» Maj 2013
» April 2013
» Mars 2013
» Februari 2013
» Januari 2013
» December 2012
» November 2012
» Oktober 2012
» September 2012
» Augusti 2012

länkar.


bloggdesign.

Denna design är gjord av: Kinga Dukaj - Oursketchbook.com (c) 2011

Busschaffören glömde mig..


2013-03-14 21:25:39 | Vardagen
Kommentarer [0] | tillbaka till toppen.


När jag hade varit på utvecklingssamtalet imorse så skulle jag ta bussen hem. Jag hade inte sovit så bra på natten så jag vilade på bussen och tillslut när vi var mitt emellan Lund och Sandby så var jag helt ensam på bussen!
Plötsligt så märker jag att han stannar bussen fast ingen skulle hoppa på, jag typ tänkte "Varför stannar han nu då??", men sen efter ett tag så kör han igen så jag tänkte typ att han kanske skulle fixa till nått på bussen eller nåt så jag fortsätter att vila. När jag känner av en kraftig sväng så tittar jag upp och märker att jag är vid rondellen där bussen i vanliga fall INTE går och att bussen håller på att köra tillbaka mot Lund igen och att det på skylten där det i vanliga fall står nästa hållplats så står det "ej i trafik". Jag blev faktiskt ganska förbannad över att han inte kollade noga om det var nån kvar på bussen eller ej så jag skrek typ "HALLÅÅÅÅ!?!?" och då så jag i spegeln hur busschaffören blev skitförvånad. Han tog ett extra varv på rondellen och körde till centrum i Sanby istället och frågade vart jag skulle hoppa av. Jag höll typ på och dö av garv, fast att jag var sjukt förbannad samtidigt. Men jag kom iaf av på min hållplats som tur var:)
Asså jag kommer aldrig att våga vila mig på en buss igen, tänk om detta händer igen då? xD



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

















Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se -