Copiecake

profil.


Här ska du skriva rolig info om dig själv!

För att ändra bilden laddar du upp en egen och byter ut adressen i kodmallen, leta upp ett stycke som heter **PROFIL** glöm inte att göra det på resten av kodmallarna!


sök i bloggen.


senaste inläggen.

» Matteprepp!!
» Cupcakes!
» Händer idag
» regnväder=lookbookplåtning???
» Just chilling with my friend...
» Resultat:
» Snart hårfärgning!
» Hej igen!
» On my way
» Dags för övningskörning!
» Hemma äntligen!
» Träningen avklarad!!
» Attackerad av säljare
» Shopping dag
» What a day!
» Till stan
» Väckt på semestern
» Framme!
» Nu bär det av!
» Träningstips motivation DEL 3

kategorier.

» Cupcakes
» Inspiration
» Outfits/wanties
» Tipsar..
» Vardagen
» livsinspirerande

arkiv.

» Augusti 2013
» Juli 2013
» Juni 2013
» Maj 2013
» April 2013
» Mars 2013
» Februari 2013
» Januari 2013
» December 2012
» November 2012
» Oktober 2012
» September 2012
» Augusti 2012

länkar.


bloggdesign.

Denna design är gjord av: Kinga Dukaj - Oursketchbook.com (c) 2011

Ensam hemma


2013-03-10 19:14:44 | Vardagen
Kommentarer [0] | tillbaka till toppen.


Ni vet den där känslan när man är ensam hemma, det är mörkt ute och man hör en massa konstiga ljud som låter som om nån är i huset fast det egentligen inte är nån där??, Ja, så känner jag just nu och jag var nyss hundra procent säker på att det stog nån utanför fönstret...Men det var nog bara jag som inbillade mig...Som vanligt.
 
Usch, hoppas att nån kommer hem snart så jag slipper vara ensam hemma längre..:(
Får väll sätta mig och lyssna på musik eller nått så det inte känns lika läskigt, det brukar hjälpa:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

















Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se -