Copiecake

profil.


Här ska du skriva rolig info om dig själv!

För att ändra bilden laddar du upp en egen och byter ut adressen i kodmallen, leta upp ett stycke som heter **PROFIL** glöm inte att göra det på resten av kodmallarna!


sök i bloggen.


senaste inläggen.

» Matteprepp!!
» Cupcakes!
» Händer idag
» regnväder=lookbookplåtning???
» Just chilling with my friend...
» Resultat:
» Snart hårfärgning!
» Hej igen!
» On my way
» Dags för övningskörning!
» Hemma äntligen!
» Träningen avklarad!!
» Attackerad av säljare
» Shopping dag
» What a day!
» Till stan
» Väckt på semestern
» Framme!
» Nu bär det av!
» Träningstips motivation DEL 3

kategorier.

» Cupcakes
» Inspiration
» Outfits/wanties
» Tipsar..
» Vardagen
» livsinspirerande

arkiv.

» Augusti 2013
» Juli 2013
» Juni 2013
» Maj 2013
» April 2013
» Mars 2013
» Februari 2013
» Januari 2013
» December 2012
» November 2012
» Oktober 2012
» September 2012
» Augusti 2012

länkar.


bloggdesign.

Denna design är gjord av: Kinga Dukaj - Oursketchbook.com (c) 2011

Träningstips motivation! DEL 2


2013-07-03 13:26:00 | Tipsar..
Kommentarer [0] | tillbaka till toppen.


Att ta bara ta sig till gymmet, träningen eller löpbanan kan ibland var svårt nog det. Man orkar inte, man har ont någon stans, man är trött eller haft en dålig dag. Listan kan göras lång på dessa små "ursäkter" som man har för att inte träna. Därför ska jag ge er 5 stycken motivationstips idag som jag tycker funkar riktigt bra, har så många så det hade säkert blivit en hel bok om jag gett er alla på en gång. Men jag lovar att skriva mer motivationstips snart så håll ut! <3
 
1. Sätt upp ett mål. Att du ska springa på en viss tid, eller en viss sträcka. Eller kanske att du ska ha gått ner en viss vikt eller få mer muskler. Sätt dig ner och fundera ordentligt på vad som är ditt mål med träningen, för vi alla har ju nån anledning till att träna, eller hur?:)
 
2. Skriv ner vad du får ut av din träning, t.ex finare mage, mår bättre, få mer energi, bättre hälsa m.m. När du känner att du inte har lust att träna så tar du bara och kollar på listan helt enkelt, ofta blir man då mer taggad att träna!
 
3. Variera din träning, springer du samma runda om och om igen så kommer du till sist att tröttna och tappa motivationen. Testa ta en annan runda eller springa rundan baklänges vetja. Kör du samma träningsmaskiner på gymmet så testa några nya t.ex.
 
4. Ladda ner lite ny musik till din mobil som du kan lyssna på medans du springer eller tränar. Det blir inte lika långtråkigt och jag brukar iaf längta ibland till träningen när jag vet att jag ska få lyssna på lite ny musik som jag fastnat i!. Ha gärna lite pepp musik med snabb takt så kommer du också automatiskt öka takten och ta ut dig mer:)
 
5. Skaffa pinterest. Där finns massa träningsmotivation i form av bilder och texter som får en att bli mer motiverad att träna. Gör ett "album" med dina favorit-motivationsbilder som sen kan kolla på när du inte känner dig taggad att träna. Har hjälpt mig många gånger när jag inte orkat sticka till gymmet eller löpbanan
 
Sådär, det var 5 av mina motivationstips, resten tar jag senare! Hoppas ni kommer att få nytta av dem.<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

















Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se -