Copiecake

profil.


Här ska du skriva rolig info om dig själv!

För att ändra bilden laddar du upp en egen och byter ut adressen i kodmallen, leta upp ett stycke som heter **PROFIL** glöm inte att göra det på resten av kodmallarna!


sök i bloggen.


senaste inläggen.

» Matteprepp!!
» Cupcakes!
» Händer idag
» regnväder=lookbookplåtning???
» Just chilling with my friend...
» Resultat:
» Snart hårfärgning!
» Hej igen!
» On my way
» Dags för övningskörning!
» Hemma äntligen!
» Träningen avklarad!!
» Attackerad av säljare
» Shopping dag
» What a day!
» Till stan
» Väckt på semestern
» Framme!
» Nu bär det av!
» Träningstips motivation DEL 3

kategorier.

» Cupcakes
» Inspiration
» Outfits/wanties
» Tipsar..
» Vardagen
» livsinspirerande

arkiv.

» Augusti 2013
» Juli 2013
» Juni 2013
» Maj 2013
» April 2013
» Mars 2013
» Februari 2013
» Januari 2013
» December 2012
» November 2012
» Oktober 2012
» September 2012
» Augusti 2012

länkar.


bloggdesign.

Denna design är gjord av: Kinga Dukaj - Oursketchbook.com (c) 2011

Inte blond utan GINGER!


2013-06-24 13:15:51 | Vardagen
Kommentarer [0] | tillbaka till toppen.


Nejmen haloj, jag skulle ju färga mitt hår blont och klippa det, men den färgen jag hade från början var FÖR STARK så det blev typ blont i rötterna och orange/brunt/blont i resten av håret som ni ser på bilden.
LOVE MY LIFE!!!....Not....Men det är iaf en bra start för att färga om senare, tur att jag inte gjorde detta innan skolavslutningen som jag tänkte göra från början, jag hade inte vågat komma till skolan kan jag garanterat säga, haha.. Så jag får vara ginger i typ fyra veckor framåt och innan jag kan färga om det, och under tiden ska jag ta massa silverschampo, vara ute i solen och bada i saltvatten så det bleks ännu mer:)
 
Men jag tycker att rötterna har fått en perfekt blond färg, så jag ska bara färga om resten och låta rötterna vara.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

















Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se -